OM KLUBBEN

Lidt om Kirke Værløse Idrætsforening

Veteran- og Seniorfodbold:
Seniorfodbold i KVIF har plads til alle! Dels har vi et førstehold, der har en relativ seriøs tilgang til tingene, og hvor der satses på at spille på pænt serieniveau, og hvor der er fornuftig kvalitet såvel teknisk som taktisk. Andetholdet består primært af spillere, der ikke har mulighed for at træne så ofte, men som nyder at spille kampe. Og nævnes skal også vores tredjehold og veteraner, der prioriterer 7mands fodbold. Alle fire hold værdsætter det gode klubliv og sammenhold i KVIF og bidrager til masser af positiv og offensiv fodbold.

Ungdomsfodbold:
Kirke Værløses klart største afdeling er vores børn og unge, vi har alt fra et nyopstartet hold for årgang 2007 op til årgang 2001 samt et ambitiøst U-17 hold der spiller i Mesterrækken. Lidt om nogle af de forskellige hold herunder.