Målsætning

Vores målsætning for vores medlemmer, store som små, er at vi er en klub hvor alle skal kunne trives i en uformel omgangstone, og hvor der er plads til ALLE.

Ambitions niveau udover, første holdet er, at vi spiller fodbold for at have det sjovt, og samtidig dyrke lidt motion og for at være et team, for at hygge sig efter kampen, for at være en del af en god klub, og klubånd.

Hos vores unge i klubben gælder det om at lære at spille fodbold på en sjov måde og her SKAL der være plads på alle niveauer, og ALLE skal spille kampe uanset talent. Her skal alle børn også have adgang til en bold hver under træningen.

Der skal også være plads til at tage på diverse ture, diverse fodboldturneringer, og udlands arrangementer, det er noget alle børn og trænere har stor glæde og fornøjelse af. Det fremmer samtidig fodboldforståelse, og styrker sammenholdet.